poniedziałek, 8 stycznia 2018

Christmas sale ZAFUL





 Szyldy z wyprzedażą znajdziemy teraz na każdej witrynie i stronie internetowej. Niektórym ciężko się oprzeć, jednak zimowe wyprzedaże to też świetna okazja do tego, aby uzupełnić swoją szafę pod kątem zbliżającej się wiosny i lata. Ja już za takimi rzeczami się rozglądam. W okresie jesienno zimowym do mojej szafy trafiła cała masa nowych swetrów i sweterków, jednak w tak świetnych cenach, aż trudno się nie skusić na kolejny. Dlatego dzisiaj mam dla Was kilka łupów ze sklepu ZAFUL. Moje oko znalazło cudowny, karmelowy kardigan, który aż prosi się o skompletowanie go z jeansami ;) Z cieplejszych rzeczy, wpadła mi w oko jeszcze pudrowa bluza z lekkim barankiem i cudownymi, efektownymi różami na bokach rękawów.
Jednak nie tylko zimnymi dniami żyjemy, na wiosnę i lato bardzo chciałabym uzupełnić swoją szafę o kurteczkę przeciwdeszczową/ wiatrówkę. Która będzie idealnym kontrastem do lekkich spódniczek, ale i świetnym uzupełnieniem sportowych, luźnych stylizacji. A na sam koniec, istne zimowe szaleństwo- letnia, zwiewna sukieneczka.

Karmelowy sweter- KLIK
Pudrowa bluza - KLIK  
Kurteczka- KLIK
Sukienka - KLIK



5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)