wtorek, 10 października 2017

WISHLIST by SHEIN


Dziewczyny! Czas wiosny i jesieni jest moim ulubionym pod względem stylizacji. Można założyć kilka warstw, pokazać coś ciekawego. A ja jako fanka okryć wierzchnich mam wtedy pole do popisu. Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was WISHLIST by SHEIN, właśnie z okryciami wierzchnimi na jesień i czymś co wręcz ubóstwiam, czyli jeansami! Jestem wielką fanką jeans-ów właśnie z takich sklepów- są mega oryginalne i świetne jakościową- mój numer jeden!
Wybrałam dla Was niezbędnik, czyli beżowy/ karmelowy płaszczyk, którego niestety nadal brakuje w mojej szafie. Do tego cieniowane/ w łatki futerko, które idealnie można zestawić do eleganckiego look-u jak i do codziennych jeans-ów. A także kamizelkę futrzaka, w dokładnie takie same łatki, tylko znacznie żywsze- oczarowały mnie te kolorki. Chyba znalazłam MUST HAVE do mojej szafy :)
A na sam koniec cieplutka kurteczka parka, z futrzanymi obszyciami. Nic dodać nic ująć :)
Druga cześć mojego zestawienia, czyli jeansy, to zachwyty same w sobie, zawsze oglądając takie zakładki, przeglądając strony, wiem, że wzięłabym je wszystkie. Ale dzisiaj tylko cztery typy. Luźne, wygodne i lekko przetarte, szare rurki z perełkami, do tego ciekawy odcień szarości z naszywkami i przetarciami i klasyczny, niebieski odcień z wyszytymi kwiatami. A Wy macie swoje typy? :)


___1    2    3    4    5    6    7    8___







7 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)