poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Jeansy baggy


Co powiecie na kolejną zmianę stylu? Delikatną i subtelną, ale jednak. Do mojej kolekcji spodni/ jeans-ów dołączyły krótsze jeansy baggy od BonPrix. Niższy krok i stan spodni to dla mnie nowość. Przyznam, że spodnie są bardzo mięciutki i niesamowicie wygodne, elastyczne. Świetne do codziennego 'latania'. Jednak czuję się w nich specyficznie, co jest oczywiście kwestią przyzwyczajenia, oswojenia się z takim modelem. Zaskoczona jestem tym, że praktycznie wszystko do nich pasuje, dosłownie. Ja zdecydowałam się na połączenie jeans-ów z neonowymi szpileczkami i luźną koszulą. Do tego metaliczna, srebrna torebka Riccaldi i szare oprawki okularów Moretti od Kodano :)
Na pazurkach manicure hybrydowy wykonany od podstaw do końca z Cuccio. Kolorki znajdziecie w recenzji na blogu --> KLIK 




 Jeans BonPrix    Koszula Pull&Bear    Buty H&M    Torba Riccaldi    Okulary KODANO 



7 komentarzy:

  1. bluzka super!! spodnie jakoś do mnie nie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeansy nie w moim stylu ale koszula jak najbardziej! Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie to nie moja bajka jakoś ale bluzka za to bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej jak pięknie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są naprawdę super! To coś nowego niż zwykłe klasyczne rurki. Tego typu jeansami można odświeżyć stylizację i nadać jej oryginalności. My osobiście dodalibyśmy do jeansów perełki! Jeansy z perełkami to hit tego sezonu, a tego typu spodnie z perełkami to już w ogóle bajka! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)