poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Bieliźniany street look...



Wakacje dobiegają końca, a wraz z nimi ciepłe słoneczko i upały. Mimo to w swoich stylizacjach nie rezygnuję z bieliźnianego stylu. Dzisiaj delikatna koszulka z koronką w przepięknym mysim kolorku od BonPrix. Do tego stalowa, satynowa bomberka, która sprawdza się do wszystkiego. Upolowałam ją w sklepie Lovelywholesale. Delikatną i subtelną górę połączyłam z bawełnianymi spodniami w prążki. Uwielbiam je, są wygodne, miękkie i przewiewne. W zupełności zrezygnowałam z dodatków. Jedynym żywym akcentem jest torebka, w wyrazistym odcieniu rudości.
Jak Wam się podoba takie połączenie 'piżamowego' stylu w wydaniu na co dzień? ;)




 Spodnie H&M    Koszulka BonPrix    Bomber Lovelywholesale   Buty CCC   Torebka David Jones 


10 komentarzy:

  1. fantastycznie wyglądasz:) świetna bomberka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądasz, look wyszedł perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spodnie,uwielbiam te paski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie rewelacja jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobasz mi sie w takim zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja ;)
    Bardzo lubię takie spodnie ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie świetne, zgadzam się, ale ciekawie wyglądają w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego typu spodnie to totalnie nie mój styl, nie wiem czemu ale nie przypadły mi do gustu, bomberka super ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)