środa, 16 listopada 2016

Uroda: pielęgnacja dłoni z Cuccio...



Cześć Robaczki! Coraz częściej dostaję od Was pytania dotyczące pielęgnacji moich dłoni. Bardzo mnie to cieszy, bo okazuje się, że osiągnęłam swój 'pielęgnacyjny cel', choć wiem, że są jeszcze pewne elementy, które trzeba poprawić. Dlatego chciałam wprowadzić na bloga kilka wpisów poświęconych właśnie pielęgnacji dłoni i paznokci. Jako pierwsze: masełko i scrub Cuccio.
Masełka Cuccio poznałyście już wcześniej - klik- sprawdziły się idealnie, dlatego wchodzimy na wyższy poziom. Tubki z zewnątrz prezentują się bardzo fajnie, są przejrzyste. Jednak to ich zawartość jest kluczem. Po pierwsze zapach- cudowny, można wąchać dłonie i ciało caaaały czas ;) Po drugie wchłanialność: jest naprawdę bardzo dobra. Moja skóra jest dosyć sucha i potrzebuje stałego nawilżania, masełko Cuccio staje na wysokości zadania dostarczając mi odpowiedniego nawilżenia. Zaraz po posmarowaniu dłoni ( i nie tylko, masełko jest do całego ciała), tworzy się na nich lekka, tłusta powłoka, która po kilku sekundach wchłania się, pozostawiając jedwabistą gładkość, która utrzymuje się na skóra do kilku godzin.
W ofercie masełek Cuccio mamy szeroką gamę zapachową i objętościową, także możemy wybierać. Ja zdecydowałam się na mój ukochany kokos połączony z imbirem.
Drugim elementem mojej pielęgnacji dłoni i tutaj także stóp jest scrub do ciała, również o tym samym zapachu.
Raz, dwa razy w tygodniu urządzam sobie domowe spa, dla dłoni i stóp, to bardzo dobrze wpływa na pobudzenie mojego układu krwionośnego i oczywiście na ich wygląd. Scrub przepięknie pachnie i ma kremową konsystencję, dzięki czemu podczas złuszczania naskórka, dodatkowo go nawilża. Delikatne drobinki intensywnie złuszczają naskórek, co jest bardzo, ale to bardzo dobre dla moich skórek przy paznokciach, dzięki temu są bardziej miękkie i nie muszę często używać 'narzędzi' do manicure :)
W swojej ofercie z kategorii scrub do ciała, Cuccio również posiada bogatą gamę zapachową.
W następnych postach z serii uroda, pokażę Wam co nie co odnośnie samych płytek paznokcia i nie tylko :)
A jakie są Wasze sposoby na zadbane dłonie i stopy? ;)








4 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)