środa, 3 września 2014

Double look...


Muszę się z Wami podzielić ostatnimi stylizacjami, które choć trochę łapią letnie słońce i swobodę wychodzenia bez tysiąca warstw na sobie. Postanowiłam połączyć w jednym poście dwie zupełnie przeciwne stylizacje. Pierwsza bardziej podchodząca pod elegancję, białe spodnie, koturny, jednak ożywiona neonowym odcieniem żółtego (który będzie również królował podczas nadchodzącej jesieni)
 i różowa torba od Super-dodatki, którą dobrze znacie, ale bardzo ja lubię. Jest jedną 
z dużych, którą najczęściej używam wiosną i w lecie. Natomiast drugi zestaw to ten niesamowicie luźny, wręcz niepodobny do mnie! :) Ale czułam się w nim bardzo dobrze, dlatego zdecydowałam się na jego publikację. Koronkowa koszulka to jeden z prezentów podczas Letniego Spotkania Blogerek w Radomiu, pochodzi ona z Blue Shadow. Jest świetna i bardzo przyjemna w dotyku. Butki to nowość, którą moi czytelnicy na facebook-u już widzieli :) I oczywiście moja cudowna czerwono beżowa torebeczka od 
i-torebki. Uwielbiam ją (jak praktycznie każdą torebkę hihi ).W obu stylizacjach pojawiają się koralikowe bransoletki. Do żółtego sweterka dobrałam 4 przepiękne wzory od Madeleine Jewellery, a do koronki turkusowego kwiatka od Signora











I: Pants- Bershka; Shirt, Necklace- Top Secret; Sweater- Sammy Dress; Bag- Super- dodatki;
Bracelets- Madeleine Jewellery; Sunglasses- Sinsay

II: Shorts- Pull&Bear; Shirt- Blue Shadow; Boots- Bershka; Bag- i-torebki; Hat- Sinsay;
Bracelet- Signora; Necklace- Parfois

22 komentarze:

  1. Ta druga stylizacja calkiem inna niż zawsze i wyglądasz niesamowicie! Całkowicie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje świetne- ale ja jestem za opcją o numerze 2! MEGA! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. z zestawu numer jeden pokochałam sweterek.
    z tego numer dwa - kapelusz :)

    to takie moje perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Slicznie wyglądasz. Zestaw z żółtym sweterkiem świetny :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żółty sweter jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba zestawy są w moim stylu, ale na co dzień, z racji konieczności chodzenia do pracy, wybrałabym zestaw pierwszy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw w żółtym sweterku jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. druga wersja bardziej w moim stylu :)
    piekne bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna żółta narzutka :) podobają mi się strasznie torebki !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne stylizacje :) śliczny żółty sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga stylizacja świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. żółty sweter i botki najlepsze!
    sama z chęcią bym nosiła :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się żółty sweterek!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw z koronkową bluzką:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dwa zestawy są rewelacyjne, ale najbardziej do gustu przypadł mi zestaw z koronkową bluzeczką. Torebka na pierwszej stylizacji jest świetna.
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ten żółty sweterek kojarzy mi się ze słoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się szczególnie ten drugi zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wygladasz swietnie bardzo mi sie podoba !♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)