niedziela, 23 grudnia 2012

Merry Christmas....


Kochani! Święta już jutro. Uwielbiam ten okres, wszedzie światełka, pogodne nastroje (choć czasami ). Mogę śmiało powiedzieć: czas w pewnym sensie magiczny. Jak Wasze przygotowania? Wszystko gotowe? Nie pytam tylko o potrawy wigilijne, ale także o stylizacje? Wybieracie tradycyjne zestawy czy coś oryginalnego? 
Mój zestaw zobaczycie niebawem :) 
Wracam do Was z nowym postem zaraz w drugi dzień świąt :) I szykujcie się na pierwszy post kosmetyczny, juz go powoli tworzę :)

Wszystkim moim czytelnikom, życzę zdrowych, pogodnych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia :*



















moja choineczka, jednak nie ta prywatna, tylko rodziców :)



27 komentarzy:

  1. Wesolych Swiat!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O MATKO, prześwietna choinka :D, bardzo fajny blog, obserwuję. + WESOŁYCH, ZDROWYCH, NAJWSPANIALSZYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA, WSPANIAŁYCH CZYTELNIKÓW, HUCZNEGO SYLWESTRA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kevin musi być :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :) Wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje. Kevin - u mnie to świąteczna tradycja. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta . ♥
    Kevin . ♥♥♥
    Świetny blog . ; ) Bardzo mi się tutaj podobaa .
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie . ; )
    Zapraszam do mnie : http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, zapraszam do mnie :)

    http://www.herkruks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękujemy za życzenia! Wzajemnie :**
    Przesyłam mroźne buziaki z Białegostoku :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać magie świąt. Świetna choinka a inspiracje cudowne :)
    Dziękuje za odwiedziny , zapraszam częściej. Pozdrawiam

    Proszę polub moją stronę na Facebooku / Udostępnij -
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, świetna choinka ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne inspiracje ♥
    Radosnych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również życzę Ci Wesołych Świąt i dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga ;-))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w te święta:)*
    A przy okazji chciałabym Cię serdecznie zaprosić do mojego rozdania blogowego, więcej info: http://sayonaramoose.blogspot.com/2012/12/rozdanie-rozdanie-rozdanie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam Kevina. W sumie kto go nie lubi ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. co prawda już prawie po świetach, ale mam nadzieje, ze miło je spedzilas :)

    buziaki :*

    ps. śliczny ten nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi dzień świąt już minął,a posta brak :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, niestety nie miałam kiedy go zrobić, ale już sie powoli tworzy :)

      Usuń
  18. kochana a teraz szczesliwego nowego roku♥ ♥ ♥ ♥
    BUZIAKI;* OLA

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely pictures girl 1Wld love to c u drop by my blog and follow maybe :)
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuje Ci za komentarz i zapraszam do obserwowania :) świetne inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  21. przecudne te zdjęcia! :) już niestety po świętach, więc pozostaje mi życzyć pomyślnego i pełnego cudownych chwil 2013 roku! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)