środa, 2 listopada 2011

The way you look tonight...



No i wyszły na jaw moje piegi;p Dzisiaj debiut nowej fryzury, a dokładniej jej koloru. Znowu biała koszula, która już znacie.W piątek ruszam na pierwsze poszukiwania idealnej sukienki na 100-dniówkę, trzymajcie kciuki. Tym razem zamieniłam fotografa na siostrę;) 





















Płaszczyk/ Coat- H&M
Chusta/ Scarf- Mohito
Buty/ Shoes- CCC
Torba/ Bag- Mizensa
Żakiet/ Jacket- Stradivarius
Koszula/ Shirt- H&M
Spódnica/ Skirt- Top Secret
Wisiorek/ Necklace- Orsay
Bransoletka/ Bracelet- Apart











+ muzyka na dziś



29 komentarzy:

  1. lovely outfit. I love your scarf!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądasz, śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your coat and bag, and you have a beautiful eyes dear :)
    Thank you for your lovely comment, kisses :**
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNIE - naszyjnik jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piegi są fajne! :P

    fajny look :))
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie dorośle wyglądasz jak na swój wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się torebka i KOCHAM The Pretty Reckless <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś piękna:)
    wisiorek wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam piegi. Niby nie są aż tak bardzo widoczne, ale jednak. Wszystkim się podobają, a ja ich nienawidzę. Niestety jestem na nie skazana ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. też chcę piegi <3
    dobrze,że już znalazłam sukienkę na studniówkę :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I LOVE this song. It was one of my favorites back when Taylor Momsen was on Gossip Girl...haha.
    You look so business chic! Love the necklace ;)

    xo
    http://hautecouture3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. TPR uwielbiam ;)
    Świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny żakiet i ciekawy kolorek spódnicy ;-)
    zachęcam do obserwacji mojego bloga.;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piegi są urocze :))
    Bardzo ładnie wyglądasz. Fajna spódnica, wisiorek i torba. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Barbieee, I love your blog, sure <3
    I've follow yours, please kindly follow back :DD


    Love from Bali
    Ayu
    http://ayudamayanthi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam na konkurs - distuuurbia.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna torba, naszyjnik i spódnica ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba mi się Twój naszyjnik!
    Ja zapraszam na nowy post, jeśli masz chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A Ty masz świetną torbę:)
    Dodajemy?:P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ja bym chciała studniówkę znowu!:-)Ładna spódniczka! Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. YOU ARE ALWAYS KILLIN' IT!!

    Me and my girlfriend Charlotte Cutler die for your blog!

    You really have a lot of amazing photos, do you take them all?

    I hope you're following us, because we are ALWAYS following you!

    Keep up the good work, we are hooked!

    Hope to keep in touch!


    www.shervinsworld.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka i marynarka są piękne <3
    Masz cudowny nagłówek, na prawdę piękny <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Such a clean and polished look! You are gorgeous :)

    Aya ♥ Strawberry Koi

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)